TEMATY PROJEKTÓW GIMNAZJALNYCH W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
JĘZYK POLSKI
- ,,RÓŻNE KREACJE POSTACI DETEKTYWA W LITERATURZE.”- A. SEREK
- ,,OD TABLICZKI GLINIANEJ DO KSIĄŻKI ELEKTRONICZNEJ’’– PRZEDSTAWIAMY HISTORIĘ ZAPISU MYŚLI LUDZKIEJ.- A. SEREK
- ,,WSPÓŁCZEŚNI BOHATEROWIE LITERACCY , FILMOWI ORAZ ICH MITYCZNE PIERWOWZORY. ‘”- A. SEREK
GEOGRAFIA
- ,, JAKĄ ROLĘ W ODKRYWANIU NOWYCH LĄDÓW ODEGRALI POLACY ? '' -
- ,,JAK ZMIENIŁA SIĘ STRUKTURA ETNICZNA MIASTA TARNOWA PRZED I PO II WOJNIE ŚWIATOWEJ ? '' - M. ŚCIEŃSKA
M. ŚCIEŃSKA
BIOLOGIA
- ,,JAKIE SĄ FORMY OCHRONY PRZYRODY W POLSCE ?'' - K. MLECZEK
- ,,EKOLOGICZNA ŻYWNOŚĆ – NOWY TREND ŻYWIENIOWY CZY ŚWIADOMY WYBÓR ?'' - K. MLECZEK
CHEMIA
- ,,IZOTOPY – KORZYŚCI CZY ZAGROŻENIA DLA LUDZKOŚCI ? ''- B. CZAPIGA
- "CZY WODA ZNACZY ZAWSZE TO SAMO?" - B. CZAPIGA
JĘZYKI OBCE
- ,, Z CZEGO SŁYNIE NARÓD NIEMIECKI, FRANCUSKI, WŁOSKI ? '' - J. FERENC-ZAJĄC, A. KORDELA, U. WAJDA
- ,,DLACZEGO WARTO UCZYĆ SIĘ JĘZYKA ANGIELSKIEGO ? - D. SŁOWIŃSKA
- ,,JAK CIEKAWIE PRZYGOTOWAĆ PRZEWODNIK DLA WĘDROWCA PO NASZYM MIEŚCIE? ( TARNÓW) – B. GARSTKA-MATURA, T. ŚWIĘTNICKA
- ,,DLACZEGO WARTO POZNAĆ LONDYN- MIASTO HISTORII I TRADYCJI ?'' -A. MAZIARZ-PASEK, M. MACHALSKA, A. KOŁODZIEJ, K. KWOKA, I. GOLBA
- ,,JĘZYK CIAŁA – DLACZEGO WARTO ZNAĆ SEKRETY KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ ?” -A. CHABIŃSKA-WĘGRECKA
- ,,DLACZEGO WARTO ZWIEDZIĆ WIELKĄ BRYTANIĘ?”- A. ŁUSZCZYK, K. TADEL
FIZYKA
- ,,JAK DZIAŁA PODNOŚNIK HYDRAULICZNY?” - G. DZIEŃSKA
- ,,JAKI JEST ZWIĄZEK JASNOŚCI BARWY I RÓŻNYCH POWIERZCHNI Z PROMIENIOWANIEM CIEPLNYM ? ”-G. DZIEŃSKA
HISTORIA
- ,,DLACZEGO ŚWIĘTUJEMY NIEPODLEGŁOŚĆ ?”
- ,,JAKIE ZNACZENIE MA DLA MNIE NIEPODLEGŁOŚĆ? ''
- ,,WYRAŻANIE UCZUĆ PATRIOTYCZNYCH DAWNIEJ I DZIŚ ? ''
- ,,SZUKAMY ŚLADÓW WALK NIEPODLEGŁOŚCIOWYCH W NASZYM REGIONIE ''
- ,,JAKIE WYDARZENIA HISTORYCZNE SPRAWIŁY, ŻE ŻYJEMY W WOLNYM KRAJU ? ''
- ,, JAKIE MOMENTY Z HISTORII NASZEGO MIASTA ZASŁUGUJĄ NA UPAMIĘTNIENIE ? ''
- ,,CZY ZNAMY HISTORIĘ WALKI O NIEPODLEGŁOŚĆ MIESZKAŃCÓW NASZEGO MIASTA ? ''
WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE
- ,,KTÓRE Z PRZEDSIĘWZIĘĆ SAMORZĄDU LOKALNEGO NALEŻAŁOBY KONTYNUOWAĆ I DLACZEGO?”
- ,,MEDIA JAKO ŹRÓDŁO INFORMACJI I DEZINFORMACJI”
- ,,CO ZMIENIŁO NASZE WSTĄPIENIE DO UNII EUROPEJSKIEJ ?”
- ,,W JAKI SPOSÓB UCZNIOWIE MAJĄ WPŁYW NA FUNKCJONOWANIE SZKOŁY ?”
- ,,W JAKI SPOSÓB ZMIENIAŁA SIĘ NASZA SZKOŁA W OKRESIE 50 LAT? ''
- ,,JAK UCZNIOWIE EUROPY UBIERAJĄ SIĘ DO SZKOŁY ? ''
- ,,JAKIE ZADANIA DO REALIZACJI POSTAWIŁBYŚ SOBIE, GDYBYŚ ZOSTAŁ RADNYM W SWOIM MIEŚCIE ?''
- ,, JAK PRZYGOTOWAĆ DEMOKRATYCZNE WYBORY DO SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ?''
TEMATY DO REALIZACJI POD OPIEKĄ WSZYSTKICH NAUCZYCIELI HISTORII UCZĄCYCH W GIMNAZJUM
MATEMATYKA Z INFORMATYKĄ
- ,,JAK LICZONO KIEDYŚ A JAK DZIŚ” - PREZENTACJA MULTIMEDIALNA-Z. CHRZĄSZCZ
- KREDYT BANKOWY I MATEMATYKA - PREZENTACJA MULTIMEDIALNA I PROGRAM. - Z. CHRZĄSZCZ
- FORMY ARCHITEKTONICZNE CZYLI BRYŁY WOKÓŁ NAS W TARNOWIE – PREZENTACJA MULTIMEDIALNA. - Z. CHRZĄSZCZ
|